2011年9月10日 星期六

拍案驚奇 (10/09/2011)

過咗七月十四,醜聞又揭批墓地,查案廉記,報告又是「好心地」。點出問題,又唔想將人鬧死。坊間估道,按照慣例,如此事件,又是眼開眼閉,虎頭蛇尾。側側膊,又過骨,豈料,大法師太,語出驚人,再揭波瀾,唔把人嚇壞,亦將人笑死。簡而言之,有人意為,一句「唔知」,勝過最好「避彈衣」?

此話怎解?皆因「墓地門」醜劇,廉記已經話,有「度身訂造」批地之嫌,呢句話,已經講得好「客氣」,充分顯示,廉記喺抱著治病救人之仁心仁術嚟做嘢。

豈料是,呢單嘢嘅上頭,應該實下屬嘅大法師太,突然語出驚人,一句「唔知」,就想「洗手」。各路高人,即刻噏嘢,紛紛稱奇!

口痕友話,下屬亂做嘢,互相打「龍通」,公地批私用,作為上頭,點可以話,下邊冇呈報,唔知就唔管,更無須負責?何謂若「監察」?

既然當上頭,職責察下屬,賊仔去偷嘢,亦唔報「阿蛇」,唔通差大哥,就唔去巡更?見賊偷咗嘢,亦唔去捉賊?上頭之職責,難道只享受「奶茶波蘿油,嘆飽攬枕頭?」

再者,當年可以賴,懵然全不知,睜眼看不見,如今證據在,報告亦公開,難道仍可賴,不知者不罪?

另外一方面,下屬犯咗罪,上頭只「洗手」,無須深追究?花旗大總統,揭出「水門案」,最初也抵賴,下屬擅自為,最後眾責下,終引咎下台,這一例明證,上級須負責,下屬嘅行為,既職責所在,亦公職問責!如今蓮花地,醜聞揭四起,將如何處理,考老爺面皮。

‧阿茂‧

沒有留言:

張貼留言